“Neuromarketing is ook het authentieke verhaal vertellen, dus ook gewoon echtheid, authenticiteit. Ik hou niet van gatekepen.”
In deze aflevering praten wij met Kelly Heuts. Zij schreef het boek: Hoe Werkt Prijscommunicatie? Ze gaf het boek zelf uit in kleine oplage en vertelt hoe dit proces is gegaan. Daarnaast deelt ze neuromarketing tips voor auteurs en vertelt ze over welke neuromarketing technieken zij zelf heeft toegepast in haar boek.
Kelly Heuts van Hoe werkt marketing.com. Kelly is opgegroeid in een ondernemersgezin. Na 10 jaar in loondienst te hebben gewerkt als marketing medewerker tot marketingmanager, is ze in het begin van 2023 afgestudeerd als beïnvloedingspsycholoog. Nu is ze fulltime ondernemer. Haar missie? Ondernemers leren hoe ze wetenschappelijk bewezen neuromarketing technieken kunnen gebruiken voor optimale marketingresultaten.
Na het interview praten Jasmijn en Hanneke nog even verder over het uitgeven van boeken in kleine oplage. Ze vertellen wanneer je kan kiezen voor een kleine oplage of wanneer je beter kan kiezen voor een grotere oplage. Ook vertellen ze wat het verschil is tussen printing on demand en kleine oplages. Het is dus weer een aflevering vol interessante kennis, luisteren dus!
Abonneer je op onze podcast, zo blijf je op de hoogte van nieuwe afleveringen. Dit hele seizoen hebben wij boeiende en inspirerende interviews met auteurs en praten Jasmijn en Hanneke na over een interessant onderwerp. Mis geen aflevering.